La Roche des Arnauds / promenade en montagne

12 augustus 2018 - Veynes, Frankrijk

Het was eigenlijk de bedoeling dat we vandaag weer zouden relaxen.
Maar om vanaf 11.00 uur tot 19.00 uur aan het zwembad te liggen vond ik toch wel erg lang.
Dus stelde ik voor om de bergwandeling te gaan doen die aangeboden wordt door de camping. Ad stemde toe.... Haha ja kreeg ie later spijt van.... maar het was maar 3 km.
12 km vanaf de camping in La Roche des Arnauds start de route dus moesten we eerst een stukje met de auto.
Het was moeilijk zoeken waar nu exact de route begon we dachten dat we het gevonden hadden en liepen.... en liepen..... omhoog en omhoog maar we begrepen er niets van, die hele routebeschrijving klopte volgens ons niet. Dus......verdwaald....
Daar kan Ad niet zo heel goed tegen....hahaha.
Dus door weilanden over prikkeldraden heen tot we eindelijk weer een boerderijtje zagen.
Ppfffttt wat kun je dan toch weer blij zijn met Google Maps. Het was iets meer geworden dan 3 km. Hahaha.
Om half 3 terug op de camping, nu maar relaxen. Eerst aan het meer en later nog even lekker bij het zwembad in het bubbelbad.
Maar toch kunnen we het niet velen dat we het niet goed gedaan hebben dus we gaan het van de week opnieuw proberen, het is nl een hele mooie route met watervallen.

B&B hebben weer lekker aan het meer gezeten. Vanavond is het zwembad tot 23.00 uur open voor de jeugd boven de 16.
Dus B&B gaan lekker zwemmen.
Ik had het verkeerd begrepen, ze hebben de grote steelpan gevonden maar de kleine nog niet. Dus deze moeten ze nog zoeken.....zegt Ad vanmorgen (die wist niet waar het over ging) da kleine steelpanneke staat toch gewoon hier onderin de kast. Hahaha

Vanavond maar even een poar neem'n in de bar want er komt weer een band.
Ben benieuwd.....

A demaine

1. Lesley:
    12 augustus 2018
    Whahaha..lol...humor die Ad😂😂
  2. Judith:
    13 augustus 2018
    Geweldig.
    B en B zullen dat meer gaan missen.