Gap

13 augustus 2018 - Veynes, Frankrijk

Vanochtend hebben we regen gehad tot 10.00 uur, hebben er niets van gemerkt omdat we pas om 10.30 uur uit bed kwamen. Het wordt met de dag later, dat zal volgende week wel weer zwaar zijn als de wekker om 6 uur afgaat.

Omdat het vandaag niet zo warm zou worden (24 graden) besloten we om met zijn allen, idd B&B ook mee, naar Gap te gaan.
Beetje door de winkelstraatjes slenteren, winkeltjes in en uit lopen, terrasje pikken, je kent het wel.
Bowi scoorde nog een leuke sweater.
Lekker op het terras een crepe sucre/citron of een glace gegeten.
Gap is de hoofdstad van departement Haute alpes.
Het is een mooie schone stad met leuke kleine boetiekjes. Dus geen grote ketens zoals Zara  enzo...
Het was volgens mij warmer als 24 graden dus hielden we het om 16.00 uur voor gezien zodat we op tijd terug waren bij de camping om, wie nog zin had, nog een duik te nemen.

Goed nieuws trouwens; B&B hebben gisteravond het kleine steelpannetje gevonden in de sterrenhemel. (Nee, niet die onderin de kast staat, Ad hahaha,  blijft leuk)

A demaine

1. Judith:
    14 augustus 2018
    Weer een gezellige dag.ik vroeg me al af wat Bodhie op het bordje had.bedankt voor de toelichting.ik was er nooit op gekomen.
    Gezellig zo een dagje winkelen en idd mooie kleine boetiekjes.is veel leuker.
    Geniet ze nog een paar dagen.jullie doen leuke dingentjes.groeten.