10 augustus Superdevoluy

10 augustus 2018 - Veynes, Frankrijk

Na een dag van regen en onweer hadden we weer zon vandaag.
De wereld ziet er weer een stuk mooier en vriendelijker als de zon schijnt.
We vernamen dat het ernstig noodweer is geweest in het compartiment Garp waar wij dus ook zitten. Gelukkig viel het bij ons reuze meer.

Vandaag zijn we naar wat de Franse zeggen het aller lelijkste ski oord geweest. Superdevoluy. Een uit de grond gestampt ski oord.
We kwamen op weg daarheen ook door het dorpje La Joue de Loup, ook een ski oord maar dit zag er wel iets mooier uit. Bij de lift kregen we wel weer de kriebels van 18 jaar geleden toen we nog jaarlijks op ski vakantie gingen.
Ad zou graag met een mtb wel willen downhillen, lijkt mij ook wel gaaf maar ik heb totaal geen ervaring dus dat leek me niet zo verstandig.
Op de route terug zijn we nog even Col de Noyer gevolgt, ineens stonden we 1664 mtr hoog met een geweldig uitzicht.

B&B moesten even bijtanken en hebben tot 13 uur lekker in bed gelegen. Dat ze dat gisteren maar gedaan hadden.....slimmerikken
Vanavond hebben ze bij vrienden op de camping zitten bbq en uiteraard vertrekken ze vanavond weer naar het meer.
Op de terugweg gaan ze sterren kijken. Ze hebben gisteren  een steelpannetje in de sterrenhemel ontdekt. Hahaha....
Vanavond gaan ze de grote steelpan zoeken.
Hahaha

Morgen Raften!  Gaaf!