3-4 augustus reis van middelbeers-Veynes

4 augustus 2018 - Veynes, Frankrijk

Het leek erop dat iedereen op vakantie was of al was geweest. Middelbeers leek uitgestorven des te meer zin kregen wij om te gaan naar Veynes - Viva la France Gisterenavond zijn we dan ook om 21.30 uur vertrokken. Een heel gedoe nog met het inpakken van de auto. Ik dacht.... nu hebben we een station dus daar kan heeeeel veel in. Bodhie en Bowi hadden ook nog een "bootje" dat mee moest maar helaas dat ging allemaal niet meer passen. Tja het lijkt wel een sloep die jullie willen meenemen zei Ad.  Hahaha Ik voelde me weer even 100% Nederlander, zeker nadat we onze Clio weer vol hadden getankt in Luxemburg. De reis verliep echt super vlot, geen files alleen een kleine vertraging bij Mancon. Hoezo zwarte zaterdag...??? We waren om 10.00 uur op de camping. Gelukkig was ons mobilhome al schoon en mochten we er direct in. B&B direct naar het meer om een duik te nemen... idd zonder sloep... haha Zometeen eerst maar eens boodschappen doen, die koelkast even volladen. Als welkom stond er een flesje witte wijn in maarja de koelkast stond nog niet aan. Tja...... a demain 😘

1. Jeannette:
    5 augustus 2018
    Wat een schatjes, B&B! Veel plezier in viva la France!
  2. Jeanny:
    5 augustus 2018
    Heey wat leuk om je reisverhaal te lezen en vandaag ook nog jarig! Gefeliciteerd en een fijne dag. X
  3. Marjet:
    5 augustus 2018
    Leuk om je blog te lezen! Veel plezier!!
  4. Judith:
    5 augustus 2018
    Tjeee zit op een ander deel vd pagina.heb een reactie geplaats maar krijg het dus niet te zien.
    Ik ben zoooooooo slecht met mij mobiel🤣
    Maar iig van harte gefeliciteerd.neem straks 1 of 2 mss 3 borrels op jou.zoals ik al op een of andere pagina heb geantwoord.jij moet gaan schrijven!! mooi verhaal.alleen mij maag draaide met de zin.we zijn van de rots afgesprongen!!!@#%///^..voorzichtigheid vereeist.
    Veel plezier.wacht gezellig op het volgende verhaal🤗