Gorges de la Méouges

5 augustus 2018 - Veynes, Frankrijk

To day it's my birthday  5 augustus

Vanmorgen na het ontbijt eerst maar eens in het bubbelbad. Dat bubbelbad is erg hot voor de jeugd. Aangezien de jeugd hier s'morgens nog tot 12.00 uur in bed ligt grepen wij vanmorgen de kans.
De pain de chocolats, croissants kunnen we op de camping bestellen van de echte bakker zeggen ze. Ad twijfelt daaraan dus morgenvroeg toch maar zelf naar de bakker in het dorp.
De camping is echt voor de jeugd. Grote groepen vertrekken s'avonds met hun zelf meegebrachte drankje(s) naar het meer en chillen daar tot middernacht. Echt VET volgens B&B. Al snel ontmoeten ze nederlandse jongeren en hebben ze veel lol.
Vanmiddag zijn we vertrokken naar Gorges de la Méouges. Een schitterende kloof omringd door hoge rotswanden met een middeleeuwse brug met 3 bogen. In deze kloof zijn watervallen en waterbronnen. We kunnen daar van de rotsen springen en in heerlijke waterbronnen zitten.
B&B en ik springen, Ad kijkt toe 🤣🤣. (Hoogte vrees)
Het is fantastisch, het water is heerlijk fris.

We hadden nog naar salon de thé in Veynes willen gaan voor mijn verjaardag maar dat stellen we uit tot morgen.
B&B willen nog meedoen met een volleybal wedstrijd op de camping.
Nemen Ad en ik gewoon een lekker aperitiefje op de camping. Die witte wijn zal nu wel koud zijn. 😉
Voor vanavond staat er nog een wandeling op de planning..... ach we zien het wel...

A DEMAINE

1. Judith:
    5 augustus 2018
    Wat een mooi verhaal.ik zou schrijfster worden.en natuurlijk.nog van harte gefeliciteerd.ik pak er lekker 1 of 2 mss 3 op jou verjaardag🤗de rotsen deden mij maag omdraaien.voorzichtigheid geeist.groeten.x
  2. Judith:
    5 augustus 2018
    Haha nu snap ik hoe het werkt.1e x blog voor mij.maar zelf uitgedokterd.haha.groeten
  3. Angelique:
    5 augustus 2018
    Heerlijke verjaardag zo te lezen. En aan wijn heb je meer dan aan thee 😉. Fijne avond nog!
  4. Moniek:
    6 augustus 2018
    Hoera ik hem de reislogger te pakken , helemaal blij mee.! Ga jullie gezellig volgen❤️
    En Ad! Ik snap het wel, al die hoogtes is helemaal niks😂😂
    Lekker genieten samen